sommaren

nu skriver jag igen efter hela sommaren som har gått.
ja de har hänt en del i sommar, har rest mkt och så elr. a, åkt  mkt runt i sverige snarare men också till finland som jag årligen gör för att träffa mina släktingar. har åkt runt i nästan hela södra sverige, inte riktigt meen näästan;)
har faktiskt paddlat kanot i ett par dar också men de va inte så kul, de va kanska jobbigt och man blev lätt irreterade på varann''/ var även på liseberg som tur var så var jag inte där när den här olyckan hände med rainbow fast jag åkte den när jag var där:S förra veckan var jag på gotland var väl inte toppenväder men de va tydligen bättre än i stockholm så de va ju skönt att man va på gotland då^^ nu är jag hemma och har varit de nu sen i söndagskväll, har varit på ung 08 i tisdags och igår men idag var jag me beatrice och gick runt i stan, ska nog inte in imorrn utan kmr åka på lördag då de e the voice^^
nästa vecka på onsdag så börjar skolan igen''/ feett jobbigt:(
men men

puss puss hej<3

seya at' playahead.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0