vfr bryr man sig om dessa saker??

vfr ska man ha övermkt brunkräm och sånt, massor me maskara? vfr inte ba ha en normal mängd och inte se ut som om du blivit bombad me brunkräm och puder! de va nog de dummaste man kunde kma på
typ: åh! vfr inte ta en överbrun kräm och smeta på ett lager sånt så blir jag brun i ansiktet? men hallå! wake up! de är bara så fult och de e inte bra för hyn och man ser inte särskilt klok ut och sen att man har en rand så man ser var gränsen går mellan din hufärg och brunkrämen, de e inte snyggt och jag tycker att de har gått helt över styr de här me att ha massa smink på sig.
sen att alla måste va smala elr. vältränade är också nåt som jag tycker är något dumt, så länge man mår bra så är de okej att va lite rund de e inge fel me de, man kan inte rå för att man kanske gillar mat elr. att man kanske e född så, de e bara så, den verkliga världen är att de alltid kmr finnas lite runda människor och de tycker jag är bra! alla ska inte behöva känna att dom måste va smala för att passa in elr. man ska inte behöva lida för att passa in utan man ska kunna bli tagen för den man är och inte tagen för utseendet. det är något som är så ytligt rättare sagt, man är inte cool för att man har den rätta kroppen elr. prylar elr. pengar utan man är cool för den man är, prylar är bara nåt som vi människor har fått begär efter att ha saker för att de får oss att känna oss coola elr. inne elr. att man kan bli populär bara för de men de e helt fel!
många idag mår dåligt bara för att dom känner att dom inte är smala nog elr. at dom inte har prylarna elr. pengarna och de e så hemskt att se, för alla människor har kanske inte pengarna som andra kanske har.
folk blir mobbade för att dom är "tjocka" men hellre lite kurvor än pinnsmal.
sen så finns de ju dom som inte har lätt att gå upp i vikt heller utan är väldigt smala och de e nåt som dom inte kan rå för eftersom de e ofta genetiskt.
ja nu har jag skrivit lite mkt sådära liksom och de e mina åskiter bara tyck va ni vill men detta är endast mina åsikter

puss puss hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0