avslutningen

ja, idag var de julavslutning, de va ganska kul, roligaste var nog när vi slutadeXD
på julavslutningen så sjöng jag och josse, de va lite läskigt, jag skratta lite, de va inte bra.
sen så var jag jätte darrig på röstenX(
annars var de ok, mina betyg var hyffast bra, hade kunnat få bättre men men.
jag var asnervös innan, sedan på scenen så bultade mitt hjärta så hårt så jag trodde de
skulle explodera, de kändes som om de var precis under mitt skinn
efteråt jag hade sjungit så skaka jag som ett rädd får
sedan så åkte jag med papsen till forum och åt på tacobar, faast de va så att jag hittade
en larv i salladen så pappa gick med tallriken till kassan och dom gav oss pengarna tillbaka.
tur de.
jag höll på att spy! de va verkligen apäckligt!!:S


nu sitter jag här och skriver, håller på att packa in mina juklappar.

hejdåå
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0