dagen

idag har de varit lite deppigt men ändå glatt.
var ledsen till en början men sen när jag träffa josstoss så vart jag glaad:D
sen så fick jag ont i huvudet så jag åkte hem tidigare, fick sällskap av josstoss och johanna:D dom slutade när jag skulle åka hem så de va kul de!:D
juste, jag försov mig en timma också på morgonenXD kändes just braaXD
men de e inte så konstigt, så trött och utbränd som jag är!:O
nian tär verkligen på en! helt sjukt mkt!:O vill bara gråta hela tiden.
men nu har jag en glädjestund, vilket jag får lite hipp som hopp men inte ofta:(
när jag har de så skriver jag konstiga sakerxD de e kul för mina kompisar tror jag har fått fnattxD


ne nu har jag inge mer att skriva!
hejdååååå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0