finland

hej alla människor!

ja nu är jag i finland och det är kul! faast det tråkiga är att jag har gått och blivit förkyld:(
de är verkligen jobbigt, spec. nu när de är jul och så
inte alls kul att vara sjuk på julen:(
hoppas att jag inte blir jättesjuk för än så länge är det så att jag bara är lite förkyld.
resan hit åkte jag med båt, och snacka om att de gunga! de va då så gungit!
jag sov knappt något alls. var vaken i flera timmar.
kunde sova lite i alla fall men inte mkt.
asså det har gungat i min kropp hela dagen, asjobbigt, fast vi är på fast mark.
det är verkligen jobbigt.
jag kan inte gå raktXD det ser ut som om jag är fullXD ganska komiskt ändå:P
det gungar ännu och de kmr väl att göra de i natt också. det är jobbigt när man ska sova.

jag längtar verkligen till onsdag!!
ska bli så kul! jag är som ett litet barn på julafton.
vaknar tidigt, ligger i sängen ett tag och kanske somnar om och går sedan opp
och antingen äter frukost elr. tar en julklapp och öppnar.
vi har en tradition att vi öppnar en julklapp på morgonen som vi
själva får välja ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0