idaag...

nu är jag i jönköping, åkte igår, lite jobbigt att sitta i bil i tre tim men men.
idag så har nästan alla varit på äventyrsbadet i jönköping, det var jag, amanda, mina kusiner malin, alex, erik och johan, även pappa, mia, anna och anders, joakim, och marie.
de va en del, dom vuxna var typ på relax avdelingen, medans ungdomar och barn var på äventyrsdelen.
nu sitter jag här och har nästan nyligen ätit lunch och ska snart ta de lite lugnt för att sedan göra mig i ordning för kvällen, då vi ska ha lillejul.
imorn så kmr jag hem för att sedan gå sista veckan i skolan, fast det är bara en lektionsdag, för sedan så är de kulturdagar och på fredagen så är det avslutning. feett skönt med jullov, så jäkla skönt.
men sen så drar de igång igen juuu. fett jobbigt.
nåja, får väl njuta av de lov man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0