maggie

maggie jag vet att du har haft det extra jobbigt den senaste tiden
jag vill bara säga att du betyder otroligt mkt för mig och att du är en underbar person<3
jag vill finnas här för dig gumman<3 jag vill vara vid din sida<3
stötta dig genom allt<3 jag viker inte undan för du är underbar<3
jag vill ge dig anledning att stanna på jorden
du är för underbar för att lämna denna värld<3
jag skulle inte kunna klara mig utan dig<3
jag skulle ta självmord om du försvann<3
jag tror jag inte bara pratar för mig själv om de här utan för flera personer.<3
du vet vilka som är dig trogna och stannar vid din sida<3
du vet vilka som inte är trogna och som bara finns ibland men sedan försvinner<3
jag vet att jag är en sån person som är trogen<3
jag vet det tills du säger annat<3
du är en så underbar person<3 jag fattar inte hur man kan vilja göra något så fruktansvärt mot dig<3
helt sjukt. jag blev så chockad första gången jag hörde det<3 det var så läskigt att det faktiskt hänt i min närhet<3
jag är glad för din skull nu när domen är sagd men jag vet att du inte blir så mkt gladare för det<3
jag låter dig själv känna efter hur du känner för det<3 jag säger inte att du bör vara glad<3
jag säger att jag är glad<3 det är nu en till sak avklarad men den är inte borta. det kmr den aldrig va
 den kommer alltid att finnas där. man glömmer inte en sådan sak. man kmr alltid att minnas det<3
jag hoppas att du kan lägga detta lite bakom dig och tänka lite framåt, elr. helt enkelt njuta an nuet, de stunder som är bra och försöka att sudda ut det dåliga. jag vet är sååå svårt och jag förväntar mig inte att du ska släppa de ba sådär. jag väntar på dig, jag väntar tills du är redo<3
du betyder otroligt mkt för mig<3
din sandra

Kommentarer
Postat av: Maggie

tack älskling älskar dig.... du är bäst... tack för du finns... förlåt ja blev irriterad här om dagen...

2008-12-18 @ 23:39:38
URL: http://maggie92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0