maggie

jag blev så upprörd över det där du skrev om den där adovkaten!
jag blev så upprörd och samtidigt ledsen, vet inte vfr, de va nåt som du skrev tror jag.
jag fattar inte hur folk kan tro att man sku ljuga om nåt sånt och anmäla liksom.
att tro att man vill ha uppmärksamhet! asså så idiotiskt!
jag blir så arg över folk som den adovakten.
jag vet att du aldrig skulle ljuga om något sånt, det är allvarliga saker de handlar om.
jag vet att du inte vill ha uppmärksamhetpå de sättet!
helt sjukt att man kan tänka så.
det är ett lamt försvar måste jag säga att någon sku ljuga om brottet.
de visar bara att dom har inget försvar.
vilket är bra i och för sig.
men vad vet jag? dom kanske har något bra som jag inte vet om?
aja, jag utgår från det jag vet i nuläget.

Kommentarer
Postat av: Maggie

hmm förstår vad du menar.. men samtidigt får man tänka så som alla säger till mig det är hans jobb... han kan mycket väll tro mig men han måste ju försvara erik samtidigt. jag får dommen den 16/12.. hjärtat sitter i halsgroppen. min åklagare begärde 107tusen för kränkning och 15tusen för sveda o verk men lär alldrgi få de. hans advokat sa att dom möjligen gick med på 15tusen för kränkning och 2500 för sveda o verk eller va sjuttom dom nu sa,.. så ja kommer inte va på skolan på ett ta till är helt upp ivarv... plus att danne började hålla på igen han säger att han pratat med farsan..... du vet om de ja o lisa va iväg på där hos mazarin.... hjälp... orkar fan inte mer nu!!!!!!!!!!

2008-12-07 @ 18:32:55
URL: http://maggie92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0