skolan

för fan nu sitter jag i skolan, inte kul. har fucking mkt att göra nuu:p just bra att sitta här och skrivaxD aja, pallar inte. jag vet att jag inte skrev för så länge sen, rättare sagt förra lektionenXD men jag har inget att göra, elr. jag har massor att göra men jag kan inte koncentrera mig, jag tänker för mkt, oroar mig:( vet inte vad jag ska göra. asså jag vet jag tjatar men jag kan inte sluta tänka på det som hänt. det är bara en person förutom mig själv som vet vad som hänt. jag har gjort bort mig totalt. fattar inte vad jag har gjort. helt sjukt. måste berätta det. jag ska berätta idag för några personer. jag vet inte hur dom kmr att reagera alls. om dom blir arga så vet jag inte vad jag gör. jag hoppas att dom inte blir de, elr. dom blir nog lite sura. men inte så att dom inte pratar med mig bara. då tar jag självmord. det som hände är... jag vet inte, inte bra i alla fall. jag vet inte hur jag ska få ur de här ur mitt huvud, kmr inte kunna jobba i skolan idag, undrar vad jag ska säga till lärarna. e vafan jag orkar inte bry mig om dom. dom får skälla på mig så mkt dom vill men idag så orkar jag bara inte. orkar inte koncentrera mig. har för mkt tankar inom mig. jag gör inge annat än att tänka på detta. jag undrar om det är patetiskt men jag vet i alla fall att det inte vill gå ur mitt huvud, det stannar där, vill inte gå bort. mina tankar är så spridda. kan inte samla dom. jag kan inte koncentrera mig på något alls. är helt borta. jag kmr fan svimma elr. nåt snart. om det blir någon motgång elr. nåt idag så kmr jag bryta samman det blir för mkt då. det gnager inom mig. det tar död på mig. jag har sån ångest för hur som ska reagera, vad som kmr att hända. jag vet inte om jag orkar... jag skulle kunna skriva hur mkt som helst men då skulle de nog bli en hel bok elr. nåt. elr. a en lite novell kanske...

Kommentarer
Postat av: Maggie

hej gumman...

oavsett vad du har gjort så kommer jag aldrig att lämna dig. jag ställer alltid upp finns här när du behöver mig precis som du gör för mig. jag kommer inte bli sur. tycker mer synd om dig som oroar dig så mycket. du borde veta att jag aldrig kommer lämna dig vad du än gö... jag tror inte lisa heller lämnar dig. du vet att du är våran lilla ängel och man kan inte lämna dig du är för underbar....

2008-12-01 @ 11:40:32
URL: http://maggie92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0