vad fattas?

jag vet inte vad det är men de känns som om något fattas i mitt liv, jag vet att jag har allt jag behöver men än så känns de som om något fattas. jag vet inte vad det är. förstår inte. jag känner mig inte helt lycklig, fast vem gör de nu för tiden? inte jag i alla fall. jag önskar att mitt liv kunde för en gångs skull vara fulländat, inget som fattades, men det är blott en dröm. jag vill ha ett liv med kompisar, pojkvän, ingen död, inga bekymmer, att detta på en gång, jag har ju redan underbara kompisar så den svåraste delen är över:) pojvän är svårt för det verkar som om de inte finns nån kille för mig som jag älskar och älskar mig lika mycket tillbaka. bekymmer tror jag inte man kmr undan, det finns alltid lite bekymmer, döden är svår att unvika men jag kan önska att döden inte behöver vara här just vid mig så mkt, så jag kan få njuta lite av livet när man nu lever. 
jag undrar om allt detta kmr att komma till mig på en och samma gång och allt går allmänt bra.

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0