biiooon

ja idag har man varit på bio med josse, lisa, magge, alex, sebbe och Morris:) vi hade kuul! filmen vi såg var what happens in vegas den var komisk och romantisk och jag rekomenderar  att se den! typ först så vart vi nääästan sena till bion men vi hann, tur sen så inde bion så skulle jag sätta mig brevid sebbe för josse sa de hela tiden") så jag gjorde de men jag vet inte riktigt för de verkar som han inte gillar mig"/ han betädde sig lite konstigt mot mig:( :'(
efter bion hade sebbe och morris bråttom så dom for iväg först och sebbe sa inte hejdå heller"/ jag tvivlar på om han verkligen gillar mig:( aja sen så gick resten av foket till tunnelbanan fast jag och josse åkte själva för lisa, alex och magge var tvungna att hagsätra tåget.
i slussen så åt jag och josse donken:) vi typ prata lite om hur de hade gått och såå...
nere vid stora tidtabellstavlan så hoppades vi träffa någon vi kände men neej såklart inte"/ så vi fick underhålla oss själva så bäst vi kunde ") i typ tio min för sen så gick min buss och josses efter min:)

nu sitter jag här och skriver och funderar på sebbe"/ jag känner mig lite nere och ledsen:'(

puss hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0