inge braa"/

idag har de inte varit något bra alls! först så bråkar man me engelskaläraren se så får jag en prick okej jag prata dåra så okej sen så var de så att jag kunde inte sitta kvar tio min eftersom jag skulle till huvudvärkskliniken så jag prata me min mentor som sa ne du kan inte skippa konsikvenstiden! du hinner ändå! blablabla!  du får sitta 45 min imorrn! så jag blev sur på henne och ringde mamma och sa att hon skulle mejla karin men hon typ stod lite på karins sida! vafan man kan ju inte stå på båda sidor antingen så väljer man sida elr. så tar man ingens sida! så jag sket i konsikvenstiden för att hinna och inte stressa.
jag mår fan heller inte bra asså! karin ska behöva tjafsa me mig och morsan me! och dom typ säger att de e du som har satt dig i denna situation! men nej! de e ni som har fel fan! 
jag bryter för tusan ihop!:'(
ingen typ hjälper mig här liksom! 

skitledsen:'(

har tappat bort mig själv nu helt
vet inte vem jag är längre
my life goes on but my heart stays in the past
sebbe jag vet inte vad jag ska göra men du måste berätta om du inte gillar mig för de gör mig så ont att inte veta längre</3 jag funderar hela tiden vad som är fel på mig om jag är för mycket elr. ful elr. ja jag vet inte alls! har helt tappat bort mig nu.
jag hoppar av jorden snart för de finns inget att leva för längre känns de som
jag älskar er alla men jag vet inte längre vem JAG är och de måste jag ta reda på innan mitt liv går helt  i kras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0