skoolaaaaaan"/

jaha, nu sitter man och har NO ååh! hatar NO! kmr fan få IG! haha, hade VG förra terminenxD
guud vad jag känner mig braxD *not* har typ inte gjort ett piss på hela terminenxD
ska på studentfest idag! jippii! okej kanske inte så kul men kul! ska till sickla idag ocks åoch shopp skolavslutningskläder! wohoo! jag magge och lisa ska ha likadana kläder:) fast lisa går på snitz och slutar den
10:de men hon kmr att komma på våran avslutning:)
vi ska va rosa och vita, skiithett!:P

haha, skulle ha skrivit no nu men jag orkar fan inte får väl skärpa mig till nästa terminxD elr. jag ska göra de.
typ nästa vecka ska vi inte ha en enda lektion alls utan bara ta de chill i skolan och vi slutar på fredagen! fett sent men enligt min engelskalärare ere ba för att vi går kortare dagar men okej de tror jag knappast! aja, inget att göra åt de. vi ska fan va i nacka kyrka! skiiitakul *not*

ne, nu måste jag sluta
ses nån gtång i framtiden!
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0