Dagens!xD

jaha, då sitter man då och skriver här igen, har typ idag badat me magge och lisa faast lisa bada inte för hon var idag en liten badkrukaxD hoppa studsmatta också, tog massa knäppa fotonxD
asså har typ lyckats igen bråkat me en lärare"/ fast jag tycker de ba ee kul, lite knäppt men ändå:) ee så jääkla trött på allt me skola och typ har ba tråkiga lektioner"/ jäkla no ska man bli klar på en vecka! fan 15 frågor som man ska förklara och rita elr. vafan plus att man inte kan direkt nån av frågorna.
har typ haft skiitkul idag me Lisa och Magge! fas vi höll på att dö på bussen från skolan! jääklar va de va varmt!
typ två veckor kvar innan man slutar typ! längtar såååå! om ca en vecka fyller man år dåra!xD:)

jag är kär också! de e bara så bra! för allt känns lättare dåra faast vi är inte ihop än dåra! men snart så! han heter sebbe:) jättesöööt!
han är blyg men de gör mig inget för de är ba lite sött och lite skönt för att jag är nog inte så inne för killar som är för framåt.

aja, de va allt för idag! c ya
puss o kram skumbananxD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0