Finland...

ja, nu sitter jag i finland och skriver, idag så var begravningen av min morfar:( var skitjobbigt, ville bara slippa de hela. först så var själva begravningen, sen så var de minnesstund i en byggnad brevid den enorma kyrkan, där de va rätt så lätt mat, sallad och så, sen var de cheasecake och tårta:) de va gott. de va ett tag vi var där, sen så åkte släkten till nåt ställe var vi tog en drink, efter de sku vi ha åkt till china restuarang, men vi ungdomar åkte förbi en drive-in och handla mat och åkte hem, de vuxna sällskapet gjorde som planerat.
nu sitter jag  här och skriver, åker hem imorrn, vid tre, sen på kvällen blir de 55 årsfest, verkligen inte vad jag behöver.
såhär efter en begravning så är de lite nere, fest är int något jag vill gå på just nuu:'(

aja, nu ska jag gå

puss puss seyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0