helgen...

ojoj, det har hänt mktXD i fredags så var jag hos maggie:D med lisa, crippe och kenny som kom upp från skåne som är maggies lover:) vi tittade på film ungfär hela kvällen och satt och snacka om massa saker, mkt om gamla minnen, asså de va då jag, lisa och crippe som prata minnen medan maggie och kenny låg och myste så att säga;) sen så vart jag, lisa och crippe tripp trapp trullXD vi låg på varann.XD misstolka inteXD. jag kunde knappt prata för att lisa och crippe misstolka iprencip allt jag saa, nåågot jobbigtXD sen så gick tripp trapp trull upp och lämnade maggie och kenny ensamma;) vi låg först och prata lite sen ville vi se på film på maggies dator, hon kom upp och startade filmen och det var fjorton suger, den är braaa. jag somna efter ett tag och vaknade sedan när filmen tog slut, typiskt mig:) då kom turterduvorna upp:) så tripp trapp trull fick flytta till sin sängdel:P snacka om att alla blev irreterade på lisa när hon låg och prata från typ tre till fem elr. nåtXD seen så somna hon:P jag skulle iväg vid nio så jag gick upp halv nio och lisa följde med mig ner till dörren och väntade medan jag sminkade mig, hon blev lätt irreterad:P så jag drog iväg sen. jag åkte till forum och mötte pappa och jenny, gick där nån timme sen hämta vi amanda på karaten och sen hem. på kvällen fick vi gäster och jag var vääldigt trött vilket inte var så konstigtXD gick och la mig tolv typ och sov till elva:P sen så var jag pigg igen:P idag så har jag bakat pepparkakor:D de va kul! sen så åkte jag och pappa till sickla och jag fick två par skor! woho!:D  nu sitter jag här och skriver:)

de va min helg!
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0