idag

ja, nu har helgen gått och jag har inte varit på så bra humör sen begravningen, lättireterad och skit. idag så bråkade jag och johanna med carro och elinor i slussen, när jag skrek fitta till carro så kom min svenskalärare till slussen och jag ba men oj hej på dig:P  aja, sen så var vi på scen gymnasiet i skärholmen på en mindre konsert.
när vi kom till slussen så var de en tjej på perrongen som satt ner på marken och grät, vi ville hjälpa till så vi var med henne och var där, hon grät oavbrutet vilket var sorligt, jag tyckte så synd om henne och gör fortfarande de, vi satt med henne i en timme innan polisen kom, sen så sa polisen att vi kunde gå och att det var bra jobbat^^ men jag är orolig nu för henne, måste på nåt sätt på tag på nån som kan berätta om hur de gick sen.

jag tycker det är så dåligt av folk att bara gå förbi nån och dom ser att människan inte mår bra! det är helt sjukt, det är egoistiskt! jag går då inte förbi bara sådär liksom. önskar att människor i denna värld skulle kunna tänka lite mer på andra och inte bara på sig själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0