läääget...

jaa, idag var de skola som vanligt, fast hade sovmorgon till tio över tolv^^ de va fett sköönt:D
hade liksom bara tre lektioner:P på mentorstiden berätta karin att det är nåt fusk me nå prov, tydligen hade några elever i nian gått in i lärarrummet och fotat noprovet och engelskaprovet.
sen så när jag kom till slussen frågade lisa om jag ville hänga med till donken, viket jag gjorde^^ josse var också mee^^
sen när vi stod och skulle handla så kom adde dit:D suprise!
så vi fyra satt och loda på donken ett tag, de otroliga var att adde inte var hungrig:P han brukar va hungrig:P
nåja, sen sku adde åka och josse åkte också dåå och där för så åkte alla:P
så de va typ min dag, sitter nu här vid datorn och skriver^^


faaan! vad ska jag göra!
jag vet inte vad jag känner för danne!
är heeelt förvirrad:'( jag vet inte om jag någonsin kmr att bli på riktigt kär igen:(
har så svårt att hitta en bra kille som jag gillar, elr så är det jag som gör fel hela tiden:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0