life goes on...

livet är överskattat, det är ingen dröm, det är en mardröm, jag har nu vaknat upp ur mina drömmar
har vaknat upp och upptäckt att jag lever i en mardröm
mitt liv så misslyckat, allt jag gör går fel
ingen jävla vettig kille där ute. ingen kille vill ha mig
om jag hittar en kille sabbar jag de hela var ända gång
är så jävla misslyckad
mina skrik är starka på natten
mina glädje på dagen är fejk
tårarna faller när ingen ser
mitt leende ett minne blått
mitt leende har dött
mina nätter fylls av skrik och gråt
mina dagar är fyllda av skit
glädjen jag en gång hade
är borta i mörkret, jag ångrar den gången
den gången jag gjorde bort mig helt
jag ångrar det av hela mitt hjärta
det tog tid för dig
att förlåta mig och jag fattar inte
att du förlät mig, förlät mig
för det jag gjorde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0