något jag vill säga...

jag har en gång i mitt liv varit kär i en kille på riktigt, det var underbart, jag flög genom livet, allt gick bra, ingen sorg
den dagen du gjorde slut. jag kmr ihåg de så väl, jag har inte varit så kär i nån annan kille mer. du var något spec.
jag har gått vidare, jag har skapat ett liv utan dig, men jag var kär i dig långt tag efter att du gjort slut.
du anade inget.
jag är glad att jag var ihop med dig, ångrar inget av de, du lärde mig att kärleken inte varar för evigt.

det var en gång en flicka
hon var lite olycklig
men sedan fick hon uppleva
uppleva äkta kärlek
hon var lycklig inget hinder i livet
men en dag tog den lyckan slut
hennes hjärta brast
hennes liv svartna
hon gick vilse, inget gick rätt till
allt föll, hennes liv föll
alla nära och kära dog
hennes familj splittrades
hela hon var i spillror
hennes liv idag
är sorligt och dystert
lyckan ett minne blott
killar kmr och går, ingen stannar längre
det sorligaste av allt är...
den flickan är jag</3...

Kommentarer
Postat av: Maggie

hööru du dääär... vadå ingen stannar... okej kanske ingen kille stannar men killar e skit... men du får inte glömma både JAG och LISA och JOSSE och JOHANNA och JEFFI och många många fler av dina tjejkompisar lämnar diiig inte, du betyder mycket för oss du vet "killar kommer och går, vänner består". det är en grej man måste lära sig.... jag älskar dig gumman... du får inte försvinna lova mig det. <3

2008-11-09 @ 12:36:18
URL: http://maggie92.blogg.se/
Postat av: Lisa <3

Maggie har rätt, sluta va depp, killar är skit , d ända dom vill är fan bara sex, okej , jag ska inte hålla på att dra alla killar över en kant, men ni fattar, assåå killar är asgulliga men okej liksom hallå???!!! vakna upp, vem behöver killar? man kan behöva de ibland men inte jämt, själv har jag gett upp. jag kommer aldrig bli kär igen de vet jag..! men de skiter väll jag i, jag har er , de är de ända livet går ut på , sina vänner, mina vänner, :)<3 ni, speciellt du, maggie och josse betyder allt för mig!!! CHICKS BEFORE DICKS, FATTA DE???!

JAG ÄLSKAR DIG:)<3

2008-11-30 @ 19:22:20
URL: http://izzeeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0