visste du att du är underbar magdalena?

vet du att jag älskar dig och om något skulle hända dig skulle jag gå under<3
inget liv utan dig gumman<3 jag skulle aldrig klara mig utan dig
utan din tröst, utan dina råd om allting<3 jag undrar hur imtt liv hade sett ut idag om
inte du funnits i mitt liv? det skulle se ganska sorgset ut:'(
men nu har jag dig och det är jag så glad för<3 jag uppskattar det så himla
mycket<3 ditt liv elr. du är värdelöst, du är lika mycket värd som någon annan<3
för mig är du mer värd än andra<3
du är underbar, vänlig, rolig, ja allt bra man kan komma på om en person<3
du har det svårt just nu och har haft det ett bra tag nu, men efter sorg så kmr även
glädje, jag vet det, jag har det svårt just nu också men jag ser framåt och det måste
du också, så du inte fastnar i en sorgesvacka<3 tänk framåt, då allt det sorgliga är
borta och allt elände<3 vi alla måste se framåt och inte stanna i det dåliga och även minnas
förr de bra tiderna<3 du är verkligen en otroligt bra människa, jag har aldrig träffat någon så
snäll människa i mitt liv<3 du finns alltid där om man behöver prata<3
jag vill så gärna finnas där för dig också men det känns som om jag sviker dig ibland<3
jag vet bara inte vad jag ska göra, men nu vet jag, jag behöver inte säga något utan bara finnas
där, och trösta dig, hålla om dig<3 du är en verklig vän, en sann vän<3 som man kan lita på till hundra procent%

jag älskar dig och finns alltid där för dig, även om det ibland inte märks så

finns jag alltid där<3

Jag älskar dig magdalena green<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0