hmm...

jaha, vad har hänt de senaste dagarna? hmm, inget intressant, kmr heller inte att hända framåt heller, ska liksom plugga, de närmaste dagarna... åååh va kulXD
ne men jag längtar till söndag, då ska jag kanske träffa danne:D de ska bli kul om han nu får komma hem tidigare"/
jag vill så gärna umgås me kompisar men jag kan inteee:( så sorligt när skolan tar över:'(

fan nu sitter jag här igen och tråkar ut er med mitt tråkiga liv:( men jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt"/
jo, att mina kompisar är så underbara och att dom verkilgen ser efter mig och vilka killar jag träffar:) det är bra! det käänns bra:D att ha kompisar som bryr sig så mkt:) ni är underbara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0