hmm... en söndag

idag har de varit en slappdag har inte gjort något alls. suttit vid datorn för de mesta, tittat lite på tv.
varit en hel lugn dag, ganska skönt faktiskt:) men om inte imn lilla sötnos hade åkt till landet så hade jag träffat honom:) vill så gärna ha honom här"/ han ska vara borta heela lovet:( buhuu:'(
nåja, jag klarar mig:)

en sak vill jag bara säga att jag äälskar att sjunga:D det är något som oftast fr mig på bra humör:) det känns så skönt att sjunga, den där sköna känslan i kroppen att få ut allt!
de bästa som finns att göra är att sjungaaaa!
I just say thank you for the music!

den här veckan kmr va ganska soft, börjar me att man ska passa amanda, lite jobbigt men de blir nog ändå kul:)
ska få rida två gånger den här veckan:D först min vanliga lektion på tisdag sen på onsdag har jag en privatlektion med två andra i min ridgrupp:)
det blir nog kul!:D

aja, är aptrött, kmr inte på nåt mer att skriva
puss puss på er aaalla! keep on singing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0