hmm...

nu för tiden händer de inte mkt, egentligen inget alls, vardagslivet flyter på fast det är lov och de e skönt,
har passat amanda idag, min låtsassyrra på nio år, imorn ska jag amanda och jenny, min syrra 16 år, till gustavsbergsbadet:) det ska bli kul, har liksom aldrig varit där så de blir spännande:D
enligt amanda så är de kul där:) sen ska jag rida också på kvällen och även på onsdag:D
men seriöst jag har inget annat att skriva om, ledsen att jag tråkar ut er med sådant snack.
den här veckan kmr de inte va så mkt, för de mesta plugga bara"/ så rätt så tråkigt.
längtar till nästa vecka, då får jag träffa danne igen:) saknar honom"/
juste en sak till att tråka ut er med, jag tror jag har hittat de rätta programet för mig:D de är handelspr. mode:) i så fall så tror jag de blir farsta för de lät spännande där:)

aja, nu ska jag inte tråka ut er mer
byebye, love ya all<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0