Lisaaa<3

du är en så underbar tjej och ännu mer underbar som vän<3
jag lever inte utan dig<3 även om vi bråkar så är vi föralltid bästa vänner och ingen´kan ändra på det
jag har skrivit mkt av de jag nu skriver tidigare men jag älskar dig såå<3
alla minnena me dig är helt otroliga<3 så roliga och knäppa har det varit men också allvarliga.
när vi blir osams så blir vi alltid sams igen för vi kan bara inte vara arga på varann, det är helt omöjligt<3
du ställer allitid upp och du vet att jag alltid ställer upp för dig<3
nu lyssnar jag på din och crippes låt och den är ju så underbar<3 den påminner mig om när jag var ute på ditt landställe en påsk tror jag^^
tänka sig att vi känt varann i två år! helt sjukt asså! det känns som en evighet! 
seriöst! det är helt jääkla oootroligt! första gången du var hemma hos mig på ringvägen! jisses de glömmer jag då aldrig!XD de va ju så sjuukt kul! och jisses så vi såg ut! jag har fortfarande kvar bilderna tror jagXD
du är min blomma som aldrig vissnar<3
du lever för evigt<3


älskar dig så jääkla mkt<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0