en lycklig torsdag^^

hejhej! måste bara berätta att jag har träffat en så söt kille:) han gör mig så glad^^
hoppas att det blir något mer med honom.
jag började dagen i skolan 12.10 och de va fett skönt med sovmorgon!^^
hade sedan bara tre lektioner, de va soft^^
sedan bar det av till slussen och där träffa jag, lisa, magge och josse patricia^^ de va kul^^ sen så kom patricias morsa som är typ knäpp i huvudet, asså patricia får inte umgås med lisa för hon är tydligen dåligt inflytande, lisa gick iväg och jag stod kvar och lyssna på patricia och hennes mamma när dom bråka och jag fick damp på hennes morsa för hon snacka skit om lisa! hon typ sa vfr lisa är dåligt inflytande och jag lacka satan på henne! skrek på henne över hela slussen så typ alla hörde och inte minst sagt titta!XD men jag vill liksom inte att nån pratar skit om mina kompisar! innan de så åkte magge hem. sedan rulla jag, josse, lisa och patricia upp till donken och satt och väntade på danne. sen när han kom så gick jag och han och satte oss nånannanstans och pratade, medans gänget satt kvar i sofforna. sedan kom jocke och sist filip. dom typ satt och lät en massaXD sen gick jag och danne till dom och då var så att säga "rökarna" ute och rökte, när dom kom in igen så var patricia tvungen att gå så där försvann hon, hon skulle tråffa nån person som hette aje elr. nåt såntXD vi satt kvar en stund sedan var jag tvungen att rulla vidare hemåt men först möta morsan vid konsum och in och handla, danne följde mig till konsum så han fick träffa min morsaXD de va lite skoj elr. jag vet inteXD. sen så gick mamma in i förväg och jag och danne sa hejdå.
sedan var de att rulla in i konsum sedan mot bussen med morsan^^
nu sitter jag hemma här och skriver om detta^^
puss på aaallla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0