Maggiee<3

gumman du är så underbar!<3 du finns alltid där för mig när jag behöver en axel att gråta på<3 du tröstar mig alltid när jag är ledsen<3 jag kan då inte tacka dig nog<3
du är ljuset i mitt mörker<3
jag kmr alltid älska dig för den du är<3 du är en så underbar vän<3
du får mig på rätt väg när jag har hamnat fel
du ser efter mig som en andra mamma<3 fast det är bra<3
jag undrar vad som hänt om du inte funnits<3 jag tror jag hade hamnat på helt fel väg
om du skulle försvinna skulle de inte gå att leva för jag klarar mig inte utan dig!!!<3
alla minnena me dig är helt otroliga<3 allt roligt vi har haft tillsammans med Lisa<3
guud om man räknar ihop alla min/tim vi har skrattat så skulle de bli myyyyycket!XD
älskar dig så jääkla mkt<3

I will always love you<3
 

Kommentarer
Postat av: Maggie

hej älsklingen miin.. du är så otroligt gullig. utan dig hade jag inte klarat mig så det är självklart jag gör allt för atts tälla upp. va fan hur skulle jag kunna låta bli. det e bara slå en signal.

2008-10-14 @ 19:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0