Ordet NEJ har en stor innebörd

att våga säga nej är viktigt, man ska inte tveka att säga de om man inte är helt säker
till exempel att säga nej till sex. det är jätteviktigt att våga säga nej till
jag har kompisar som sagt nej men som inte blev ett nej och det tycker jag är så sorligt att killar låter deras kuk styra de hela, jag har kompisar som inte vågat att säga nej, som dom senare ångrade. så var säker på de du säger ja till annars så säga bara NEJ, våga säga det! våga stå för det!
du kan i framtiden ångra det annars eller få ett minne du inte vill ha.

jag har lärt mig ett och annat av mina kompisar när de gäller att säga NEJ
dom tjatar på mig om det och det är jag glad för, även om det kan vara jobbigt
så vill dom mig bara väl och jag tackar er för det, ni hjälper mig med mina val
så jag inte gör fel beslut eller gör något som jag kmr att ångra.

VÅGA SÄGA NEJ!

Kommentarer
Postat av: Maggie

heej äälskling. det e rätta takter man ska säga NEJ!!! hmm undra villka du syftar på i texten... fniss... älskar dig och står på dig darrrrllliiiing

2008-10-28 @ 19:56:22
URL: http://maggie92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0