R.I.P

kan inte fatta att du är borta,
att du inte finns i världen längre
att jag är utan dig nu här i världen</3 du hade alltid funnits där och nu är du inte det, det känns så konstigt</3 du har alltid funnits där, hela min uppväxt, hela min barndom<3 jag har så svårt att fatta det</3 du betydde så mkt<3
detta är till dig<3
en blomma har vissnat
ett liv har försvunnit
som en vissnande blomma försvann han från våran värld.
vi glömmer honom inte för han lämnade inte oss tomhänta.
han lämnat ett minne eller flera. minnena påminner om honom
hur rolig han var och hur roligt man hade med honom.
han är Ronnie och min morfar
och vi alla kommer ha kvar honom i hjärta och minne.

till minne av min morfar som gick bort den 12/10-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0