tjuhuu

nu sitter jag inte hemma utan i stallet, gårdagens kväll var piss
var så jäkla trött och kände att jag var så dum för jag har varit så bitchig den senaste tiden mot alla och känt att jag inte funnits där för mina kompisar, jag sa till danne att jag inte ville träffas imorn alltså idag men idag så ville jag det så typiskt men de gick inte sen för jag åkte till stallet"/
jag prata med en kompis sen också i en timma typ elr. var de en och en halv timme, nåt sånt i alla fall.
sen så vid typ tolv la vi på och jag skulle lägga mig men kunde inte somna för en vid ett två tiden, vet inte vfr, låg bara vaken helt enkelt.
juste först var jag på bio på kvällen vid sex tiden med syrran och såg hsm 3 som var jättebra enligt mig i alla fall^^ jag är väl precis som alla andra tjejer galen i Zac Efron^^ känner att jag är en i mängden.
vi var typ hemma nio halv tio.

aja, det känns nu bättre efter igår, känner mig alltid bättre när jag har pratat med min lilla älskling Magge:) älskar dig<3
glöm inte att jag älskar er alla<3 ni är alla lika mkt värda:)<3

skriver mer ikväll, puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0