dagen:D

nu är de fredagkväll och dagen innan jag ska åka till egypten:D
dagen har varit kort och de har bara varit en lektion:D baara matten, skulle ha skippat den om de inte vore för testet som vi hade idag, man hade lika gärna suttit hemma och jobbat annars:P
jag har även packat idag, ja de har inte varit så mkt idag, tog farväl av josse för en vecka framöver;(
sorligt att jag inte kunde göra det med lisa och maggie;(  de va inte roligt-.-
nu sitter jag här hemma hos pappa och väntar på att klockan ska bli åtta för då börjar talang, de ska jag kolla på bara föra att jag inte har något att göra-.-
sen får jag se vad jag gör, ska upp tidigt imorn-.- typ vid halv sex-.- åker hemifrån vid kvart i sex-.-

kmr saknar er alla under hela veckan! jag hör av mig så fort jag kommit till sverige!!:D lördag kväll!
hejdååå, nu skriver inte jag på en vecka!

stora pussar och kramar från seyaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0