dålig uppdatering:O

hmm, har varit lite dålig på att skriva de senaste dagarna men de har varit lite mkt så jag har inte orkat skriva, en del dåligt denna vecka, har inte direkt varit en bra vecka men men:/ asså jag kan inte prata om sakerna som jag har fått höra och hänt här på bloggen, de är för personligt, har typ varit depp hela veckan och så p.g.a olika anledningar, men jag kan berätta om vad som hände på badet igår:O
de var klassen som var och bada för att de ingår vissa grejjor i idrotten inom simning som vi var tvungna att göra. det var att simma 200 meter bröstsim, vilket var lätt, sen två längder, alltså 50 meter rygg. livräddning var de också och då var de först med livboj och sen utan, med livbojen klara jag de galant men när de sen kom till utan livboj så gick de inte, jag hade precis kommit över till andra sidan av bässängen för att "rädda" jennifer då jag fick kramp i vattnet och panik, bokstavligen men jag hann kravla mig upp innan de blev så jag inte kunde simma. jag stod uppe ur vattnet ett bra tag innan vi skulle sedan dyka efter en docka då jag ytterligare en gång fick panik i vattnet och började och skaka men jag kom upp ur vattnet i alla fall.
jag tror jag aldrig varit så rädd för att gå ner i vatten, de va helt sjukt. får se om jag måste göra om den där delen med att livrädda utan boj.

aja, ska försöka att uppdatera lite bättre.
Puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0