fredagmorgon

hej alla igen!
igår hann jag inte med att skriva men det var helt klart en bra dag, elr. snarare eftermiddag:D
var med josse hela eftermiddagen och henke och hans polare^^ de va skit najs, vi satt i zinken och sen så gick vi till tanto för att de gick inte att spela fotboll i zinken för träningarna hade börjat. vi var typ i zinken/tanto i typ två-tre tim tror jag de va:P de va najs!:D sen vid typ halv sju tiden så var jag och josse tvungna att åka då åkte vi till slussen och bad adde komma till slussen, men sen var josse tvungen att dra för hon var tvungen att plugga:) så satt jag där själv i slussen och väntade på adde:P han var lite seg men de var okej^^ vi stod och prata om lite allt möjligt, typ om hans film och grejjor och om skolan lite^^ han hade btw varit vaken i 34 tim:O hade hällt i sig kaffe hela dagenO.o men de var de att han inte ville vända på dygnet:P sen så gick min buss och då åkte jag hem, vid tio i åtta(a) och var hemma halv nio(a) hihii
de va riktigt najs^^ och idag har jag bara en lektion och de är matte-.- asså om de inte varit för testet vi skulle ha idag så skulle jag inte ha kommit till skolan alls, egentligen helt onödigt för att jag jag kan lika gärna göra matten hemma:P
så idag börjar jag tjugo över elva och slutar tjugo över tolv:P och jag vet, lite konstigt att jag är uppe så här tidigt men jag orkade inte sova fast jag är trött.
efter matten ska jag hem och packa för egypten som jag åker till imorgon bitti!:D:D
aaaah! så himla glad och jag har typ tjatat om de i två veckor nu(a) hihiii

men nu ska jag se på tv elr. nåt!

puss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0