hur kunde du...

jag kan inte förstå, hur kunde du göra så mot mig? vfr gav du mig inget svar? då kunde de ha varit annorlunda, jag hade inte blivit lika sårad. du kunde bara ha skickat ett sms, elr. vad som helst! jag vet inte om jag kan lita på dig, jag vet att du har sagt att du tycker väldigt mkt om mig, jag vet, men kan jag förlåta de faktum att du faktiskt skaffa ny tjej utan att ge mig ett svar? det sårar mig. jag gillar dig men ändå inte för de du gjorde mot mig, lämna mig ovetande om allt.
jag kommer alltid att älska dig, även om de aldrig blir vi.  snälla gör aldrig så här mot mig igen. jag orkar inte med att bli sårad.
jag har lärt mig att inte bli kär för fort, det bara sårar en, att ta de lugnt, men hur ska man låta bli att bli kär? kan någon svara på den frågan?
jag... jag känner... jag vet inte vad jag känner... är helt tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0