idag

nu sitter jag i skolan och skriver på svenskan *host* har absolut ingen insperation till att skriva på min novell.
idag har vi haft nationella i matte, B-delen. den var okej men ändå inte, de var en del delar som var svåra men det var lättare än jag trott att de skulle ha varit. de var i alla fall skönt. hoppas jag klara det, jag är lite osäker på det.
annars har de inte varit så mkt idag, bara att man vart klar vid fem i tio och nästa lektion skulle inte börja förrän tio över tolv. fast tiden bara flög iväg.
så nu sitter jag här på svenska lektionen och väntar på att vi ska sluta, tio över ett-.-
får se om jag orkar skriva senare, ska och träna och sen kmr jag väl att vara skittrött. 
 
Puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0