måndaag...

usch! usch! usch! hatar verkligen måndagar!
höhö, var ju såå duktig i morse att jag försov mig(a) så jag missa första lektionen och kom sedan till andra(a)
asså jag hade typ inte dovit något i natt så jag var så jävla trött i morse när klockan ringde vid sex-.- höhö, istället för att snooza så råka jag stänga av klockan och jag somna om till halv sju då mamma kom in och väckte mig-.-
asså jag skulle ha hunnit om de inte var för att jag var tvungen att gå i duschen och jag skippar inte duschen för att komma i tid till skolan för att sedan gå hela dagen med smutsigt hår och lukta svett!:O
nej, så blev de inte! så jag tog de lugnt eftersom nästa lektion inte började förrän tjugo i tio, vilket var riktigt skönt för att för en gångs skull inte behöva stressa^^
i skolan har de bara varit vanliga lektioner och nu sitter jag på engelskan vid datorn, vilket jag inte ska göra,elr. a, lektionen har slutat men jag väntar på josse för att jag är snäll(a) you know I'm an angel(a)
jag arbetade faktiskt idag på engelskan fast läraren visste inte om de(a) jag satt uppe och läste i boken-.- btw den är såå tråkig...

Kommentarer
Postat av: maggie

va gjorde josse då?!? slutar B senare än oss på måndagar?

2009-04-30 @ 20:23:21
URL: http://maggie92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0