mer än en vecka sen sist

nu var de länge sen jag skrev:O
jag har ju varit i egypten en vecka:D vilket var riktigt skönt(a) så nu är jag bruun efter en veckas solande^^
de ända jag typ har gjort i egypten var att sola och snorkla, vilket var riktigt häftigt:D alla fina fiskar och koraller!
jisses! vad fint^^ jag kom hem i lördagskväll då jag var så trött efter flygresan så jag gick och la mig direkt när jag kom hem på kvällen vid halv elva:) på söndagen så var jag med lisa hela eftermiddagen hos mamma för att jag åkte dit och sen blev de till att "sova" hos mamma^^ jag och lisa tog en vända in till stan vid typ fem elr. nåt och väl inne på tc så träffa vi på ingen mindre än adde:O något överraskade vart vi!:O
vid halv sju åkte vi hem igen så de va verkligen bara en snabbis in till stanX) vi sov inte på hela natten utan dygnade och somnade först vid typ sju på morgonen på måndagen(a) märkte idag i skolan att de var inte en så bra idé att dygna(a)
vi sov mellan sju och tolv, så bara fem timmars sömn(a) a, igår då så åkte jag och lisa in till stan igen, dock lite tidigare denna gångX) typ vid tre elr. nåt:P sen var vi i stan ett tag och vid kvart över fem tagga vi hemåt^^
sen var de typ sova egentligen när jag kom hem för jag var så jäkla trött men somna inte förrän vid halv tio fast de var ändå rätt så tidigt så^^  men jag trodde att jag skulle somna vid åtta elr. nåt:P
skoldagen har varit sådär, har fått veta lite dåliga nyheter, dock inget jag skriver här, personligt liksom så. har skolkat två lektioner, kändes just bra(a) men orkade fan inte med, dagen har varit typ något deppig:/ vet inte vad men en massa tankar har poppat upp i mitt huvud och jag kan inte sluta tänka! jag tror jag behöver sova, brukar vara så för mig när jag är så här ledsen och arg, oftast så hjälper de med sömn:) hoppas att de blir en bättre dag imorn men de tvivlar jag lite smått på, känns som om de bara kmr att bli ännu fler dåliga nyheter:'( men jag vet att allt ordnar sig i sinom tid, ingenting är omöjligt, allting går att lösa men de kan ta tid och då får man försöka att hålla modet uppe:)
funderar på om jag ska sova nu, behöver nog de om jag nu måste till skolan så:/

skriver mer imorn
Puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0