daagen:D

idag var jag uppe halv nio:O:D yäy to mee;)
skulle ha målat men de blev inget och sen vid tolv så åkte jag inåt stan till lisa:D hon skulle rensa garderoben och jag fick ta de hon inte ville ha:D de blev en del faktiskt:O
sen så var vi en vända i ringen och shoppade och jag som sa till ,mig själv att jag skulle spara på pengarna:O(a) höhö
köpte en kjol och lite hårband:)
nu sitter jag här och vi har precis ätit middag, lax med couscous och en supergo limesås:) lisa var mästerkocken^^
supergott och jag blev supermätt;O
ska åka hem sen för att jag ska imorn med familjen till kolmården:D ska bli kul, har inte varit där på typ fem, sex år:P
hmm, annars har de inte hänt så mkt

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0