shiiit!:O

hej igen! nu har jag tillgång till dator igen hos mamma!:D wohoo!
mindre bra är att de står att jag har frånvaro i skolan då jag var sjuk och jag var sjukanmäld, asså jag fattar inte riktigt men har mejlat rektorn:) så de löser sig nog^^
btw så är jag helt frisk nu, fick typ feber i tisdagskväll och på onsdagen hade jag typ 40 graders feber-.- så var hemma då, fast på torsdagen var saken den att jag inte alls hade någon feber:O ah, men var hemma då också och även i fredags för att vara på den säkra sidan^^ nu är jag helt frisk, förutom jäkla hosta men den är påväg bort^^
imorn har jag inga lektioner för den enda lektion jag skulle ha haft imorn är inställd för att läraren skulle ha inskolning med sitt barn på dagis. så de är najs^^ men jag längtar till tisdag för jag vill gå till skolan och sen så har jag inte varit i skolan på typ en vecka!:O:(
inte kul.
skriver imorn!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0