alla hjärtans dag:D<3

ja, nu har dagen gått och den gick då fort:O menj ag hade enormt roligt med maggie
och lisa^^ filmen var otroligt bra! i taket lyser stjärnorna hette den, asså jag har då aldrig
sett en bättre film:D den var verkligen jättebra:) i heron så köpte maggie tre hjärtballonger
i helium:) jättefina!
filmen var sorlig i sig men hade humor också, så de blev inte en enda deppfilm utan humo också.
humron var väldigt rolig, asså hela salongen skrattade:P sen den sorliga delen var jobbig men bra
jag fick tårar i ögonen, det var lite jobbigt att se, men sen så irriterade jag mig på att de va två typ 13
åriga tjejer brevid mig som satt och skratta när det var sorligt! asså gaah! så irriterande-.-
men jag tyckte då verkligen om den filmen och de gjorde även maggie och lisa:)

sen efter filmen var de hem som gälde^^
då åt jag fondue till middag:)
jag gav även mamma brevet som jag skrivit till henne, och hon vart så rörd, hon började att gråta,
jag höll gråten tillbaka men det var svårt. hon var så tacksam för det:) jag var så glad:)

sen så titta jag på melodifetivalen, jaa, artisterna i sig var bra men låtarna, njaa inte särskilt men de fanns
bra låtar med! måns zelmerlöw var bra, amy dimond och även H.E.A.T var hyffsat! måns låt var en vinnarlåt
tycker jag! de var fart i den, den var bra! amy's låt var också bra men att de var väldigt mkt it's my life hela tiden,
så hette hennes låt, det var lite tjatigt, H.E.A.T's låt var bra! asså jag är inget direkt rockfan men jag tyckte att den
låten var bra:). fast jag tycker att amy skulle ha gått vidare ändå direkt till finalen istället för H.E.A.T. markoolio's låt,
vad ska man säga? den var ganska intressant faktiskt men den var kanske inte så bra i melodifestivalen.beans n'
cookies, vet inte riktigt vad dom gjorde där, det var inte melodifestivalen tyckte jag, men nu för tiden så är dom
flesta musikstilar i melodifestivalen, vilket jag tycker inte är så kul, melodifestivalen hade liksom sin egen genre,
liksom schlager, det var bra på sitt sätt, nu är de mer av en vanlig musiktävling. saad:(
de var dom bidragen som satt sina spår i mitt minne.


nu orkar jag inte skriva mer<3


seyaa'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0