dagen... och lite annat

ja, idag var de ganska chill dag, har varit matteprov men de tror jag att jag fixade:)
sen så fick vi veta idag att vi skulle på teater idag, så direkt efter matten så var de till att rusa till plattan, den skulle vara i kulturhuset. asså den var riktigt bra!:D den var liksom rolig^^ asså den var verkligen sjukt braa
ni sku ha varit med, jag garva som fan " dom har sex på scenen!" hahaXD dom hade "sex" på scenen, på låtsats^^
"dina skor ska skina som ett nyknullat ollon" hahahahahahhahahahXD dom sa faktist de i pjäsen:O hahaXD riktigt rolig teater^^
sen så var man kvar på TC med maggie och lisa^^ vi chilla på burger king i typ en timma, sen så kom alex och vi chilla ytterligare en timme, sen skulle han åka upp till leksand med buss, efter de så tagga jag hem.

nu blir jag verkligen trött på det, att folk hela tiden ska säga vem som är ful och tracka ner på folk för att dom inte ser ut som alla andra, asså man får väl lov att vara unik! de skulle ju inte vara så kul om alla såg likadana ut:( det skulle vara sorgligt, ungefär att det skulle vara en perfekt värld. inte bra.
liksom att killarna går och kallar tjejer fula, vfr gör ni det? är det kul att tracka ner på andra elr? asså tänk er sjlva om någon skulla komma och säga hur fula ni va, asså det är verkligen inte schysst! folk kan ta åt sig, jag personligen tar inte åt mig för att jag har varit med om det ett antal gånger, men what ever, jag är unik och stolt! that's it! men jag vet hur folk kan ta åt sig, det tär verkligen på en! man blir så nere:( livet verkligen suger, ingenting är roligt. asså ni är inte så mkt bättre bara för att ni trackar ner på andra, på människor som är unika, asså bara för att ni ser ut som alla andra! okej, ni ser "bra" ut men vafan, alla ser olika ut, alla är söta/snygga på sitt sätt, alla har skönhet inom sig, ingen är utan skönhet. alla killar och tjejer som blir utsatt för detta, tänk på det, att ni har skönhet ni med, om ni bara har självförtroende så kmr det att komma fram, för om du själv tycker att du är ful så tycker andra det med, var stolit över hur du ser ut, du är unik, du är vacker, precis som dom andra, bara på ett bättre sätt:) ALLA är vackra, ALLA har skönhet, våga bara visa det också:)


från er sandra:)<3



Detta är jag:) jag tycker denna blid är jättesöt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0