dagen...

sitter här och lyssnar på bra musik
schysst stil liksom
svensk hiphop är bra, det är bäst
texten bara rullar på
jag diggar det, helschyyysst
låtarna passerar, en efter en
vissa har intressanta texter, andra sorgsna men bra
jag snor en bit lite då och då
om livet var en sång, hur skulle mitt liv se ut?
om jag fick skriva den låten hur skulle de se ut?
det ska jag testa att göra någon gång,
jag ska skriva en låt om det liv jag skulle vilja ha


en annan sak som jag ska skriva en låt om är mitt nuvarande liv
jag undrar om de skulle bli en intressant låt? kanske


jösses, jag har många tankar, det bara flödar, det tar aldrig slut, men de gör inget

jag kan bara skriva ner dom, det känns bättre då, inte helt bra men okej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0