här igen

ja, nu har jag haft utvecklingssamtal, snarare igår och de gick väl sådär, låg lite efter i några ämnen-.-
ska plugga hela lovet och om jag sitter vid datorn istället för att plugga så kommer mamma ta med datorn till jobbet:O så de är bäst att jag pluggar på annars ingen dator:O jag är lite databeroende(a)

sen asså jag vet i fan men det är värsta världskrigen i skolan:O alla bråkar verkligen!
de är helt knäppt! fattar inte vfr alla bråkar nu!:O elr. ja, det är väl att alla är spända och skoltrötta, elr. att det är utanför skolan som det är jobbigt, ja kombinationen blir inge vidare"/

jag hoppas att det blir bättre, för det är verkligen påfrestande för alla och spec. nu när de är sista terminen i nian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0