hej igen...

lite segt senaste dagarna, har inte orkat att skriva, har haft mkt att göra, har läst på som fan i svenskaboken som jag ska läsa ut denna vecka, hmm... tvåhundra sidor kvar, får se hur det går och sen ska jag påbörja en ny bok efter denna... shiiit kmr få lässjuka! sen ska de också pluggas matte, ett antal sidor, jisses va de vart mkt att göra detta lov, man ska då i och för sig vara borta nästa vecka, ska till åre!! YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄY!  
de ska bli så skönt att åka skidor:D sen vecka 11 först så ska jag tillbaka till skolan! fett jobbigt-.- gillar verkligen inte skolan, spec. inte min skola den suger apa! nåja, sen är de bara fyra veckor i skolan, sen är de påsklov och då blir till att åka till egypten! WOOHO! det ska ju då också bli jätteroligt, ska bli så brun så! då bilr ni andra så bleka sååå! moha!
hahahahaXD skämta, nu var jag lite elak(A) jag är en lite ängel jag(A)lovar och svär(A)


asså jag har blivit så kär i låten "somewhere over the rainbow". så underbar den är asså:)  den söta lilla sexåringen connie talbot sjunger den så otroligt vackert, den är verkligen underbar. 
 http://www.youtube.com/watch?v=hkcE6Vy-e6c   här kan du se henne:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0