helgen

ja, nu var de tre dagar sen sist, tror jag.
på fredagen så hade vi gäster hemma hos pappa var väl trevligt.
asså sen innan gästerna hade kmt så hade största fajten med mia, pappas tjej.
jag råkade spilla lite tapenade, om ni vet vad de är, på vardagsrumsbordet och golvet,
liksom ytterst lite och hon lackar satan på mig! ba:" vafan gör du?! ser du inte att du spiller över hela golvet?! du får väl titta på vad du gör!" asså jag blev så jävla arg, jag skrek " oj! lacka satan! fan va arg man kan bli!" sen så sprang jag ut till mitt hus och satt där tills gästerna hade kmt och till att pappa kom ut och sa till mig. asså damp! han ba: kom in nu! sluta vara så tjurig, blablablaaa, asså han brydde inte sig ett skit om hur jag mådde! bara för att vi hade gäster så skulle jag skita i att vara sur och låtsats att allt var frid och fröjd! 
de var verkligen den sämsta fredagen i mitt liv! asså jag mår piss! och liksom mia hoppar på mig för minsta lilla fel känns de som! pappa han verkar bara bry sig om mia. 
jag vill inte bo hos pappa längre! de är bara jobbigt! så jävla långt till allt! jag orkar inte säga att jag mår dåligt för då blir de bara en massa frågor och jag orkar inte med att svara på alla frågor och förklara vfr, det är bara jobbigt.
jag vill bara bort från allt! orkar inte med! ingen fattar att jag mår piss! inte en ända vuxen i alla fall! dom ser inget. klart jag inte orkar säga heller och de ska jag jag inte behöva heller.  

Kommentarer
Postat av: maggie

ja sticker kanske efter helgen ska du med? ja betalar. låter som du skulle behöva det. jag pallar inte heller mer. önskar ja kunde hålla om dig älskling. lider verkligen med dig.

2009-02-23 @ 22:34:42
URL: http://maggie92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0