så himla mkt just nu...

vfr? vfr mår jag såhär? vfr vill ingenting sammarbeta med mig?
min pappa, vad kan man säga? han är bara jobbig.
de går inte att prata med honom.

jag kan aldrig
jag menar
jag vet inte
jag kan inte sova.
allt jag vill är att känna glädje
att återfå den känsla jag hade förr
att jag klarade allt
ingenting var något problem.
min pappa, ja han, han förstår inte.
han ser inte, även om man berättar så
så kan han säga de man vill höra
elr. att det finns något annat istället för
för att "bita i det sura äpplet"
jag vet inte vad jag ska göra!

jag orkar inte  med skolan!

alla ska sätta en sån press på mig

det är så himla jobbigt!! jag vet detta är ingenting

men ni vet inte vad jag har varit med om de två senaste åren.

elr. jo mina kompisar vet., men ni vet inte

världen vet inte.

jag kan inte sluta gråta, tårarna bara rinner
jag vill bara bort från allt dåligt
bara resa iväg för ett tag
slippa alla bekymmer och problem
leva livet lite.


Kommentarer
Postat av: maggie

ska vi rymma älskliing? jag vill oxå bara sticka från allt. ler äslakr diig finns här om du vill prata <3

2009-02-02 @ 15:14:32
Postat av: maggie

när drar vi?

2009-02-04 @ 00:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0