Till min mamma

du kanske inte läser det här men jag vill ändå skriva detta, till dig min mamma<3
jag vet inte vfr för jag har insett att jag har tagit dig förgivet hela mitt liv, fattar inte hur jag kunnat göra det, helt otroligt. du betyder otroligt mkt för mig, du betyder världen för mig, du är den som betyder mest av alla som betyder något för mig, du är min mamma. även om vi har bråkat och jag har känt att jag vill ha dig som mamma men alla dom gångerna ångrar jag varje gång, alla dom gångerna jag har fått dig att gråta, jag vill verkligen inte se dig ledsen, jag börjar bara gråta då, jättejobbigt.
åh jösses mina tårar faller nu när jag skriver detta men det är glädjetårar.
tanken på vad vi har klarat oss igenom, gud, det är så otroligt mkt, kan liksom inte fatta det. det bevisar att vi klarar oss igenom allt, inget hindrar oss. du är en så underbar mamma, jag skulle inte kunna ersätta dig för allt i världen, vi har det bra som vi har det, inga problem med situationen. 
det är jobbigt när du är på dåligt humör, för då blir jag det också, och jag kan vara riktigt jobbig men du är tålmodig och det är jag tacksam för, du har aldrig kallat mig dum elr. något sådant och det är jag glad för, för att jag har hört kompisar som har blivit kallade såna saker av sin mamma, jag visste inte att det var så. helt otroligt.
du är den mest underbara och mest kärleksfulla mamma jag vet, ingen är som du, även om jag tycker det är jobbigt när du säger nej till att jag ska åka till en kompis på en helgkväll så älskar jag dig ändå, du vill bara ungås med mig men jag hamnar alltid vid datorn, vilket inte är meningen, ledsen för det. jag vet att jag inte säger att jag älskar dig men du vet att jag gör det, oavsett vad som händer så älskar jag dig ändå.
du är underbar mamma, jag älskar dig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0