dagen

idag började dagen bra, var på gymmet innan skolan började och de kändes skönt
på skolan så fick jag ingen bra känsla, var inte så glad som jag var innan skolan.
på svenskan så vart maggie ledsen och jag följde henne ut. sen kom vanja dåra
hon sku då fråga vad de var och så, sen så sa hon att vi sku gå till kuratorn, de gjorde vi.
asså jag kan förstå maggie hur hon har de nu, med allting som har hänt och händer.
det är så mkt på en gång:(

maggie jag älskar dig<3 du är underbar, jag vet att jag många gånger har sagt det men du är verkligen det
du är behövd
jag fattar inte att folk kan vara så hemska mot dig när du är en så snäll och underbar person<3
bara sällskapet på bussen av dig gör mig glad.
jag vet vfr du är borta, jag vill inte fråga så mkt för att jag vill inte att det ska kännas jobbigt att behöva besvara frågorna, jag väntar på dig tills du känner att du vill berätta.
du finns alltid där för mig och jag vill finnas där för dig också hela tiden. du förtjänar att få samma stöd som du ger oss<3
jag tänker nu ha på min mobil dygnet runt så även om det är mitt i natten så ring mig ändå, var inte orolig att du ska väcka mig, jag finns här för dig gumman, kmr alltid att göra<3 jag skulle aldrig göra något för att såra dig<3
magdalena jag älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: maggie

älskar diig gumman tack för su följde med och ställde upp så otroligt mycket...

2009-01-18 @ 18:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0