ett tag sen

hej alla människor!
nu har jag typ inte skrivit på en vecka och jag kan säga att de inte hänt så mkt, skolan började i torsdags-.-
de va ganska lugnt, tre lektioner bara, sen när vi sku åka från skolan till slussen så satt vi och prata om att vi sku börja träna på gym och så, vi satt typ längst fram så chaffören hörde vad vi prata om. när vi skulle gå av så haffa chaffören tag i mig och börja prata om att de inte var bra att träna på gym och att dom lura mig bla bla bla, jag bev fett förvånad:O. 
fredagen var inte så rolig-.- var typ på dåligt humör hela dagen.
vet inte vfr men man har sina dåliga dagar.
så när jag hade slutat så åkte jag med johanna till slussen, hon ville ha nåt att äta så vi gick till donken.
där satt vi och prata om lite av varje.
sedan var de hemfärd. hemma hände inte mkt. bara slappa. gick och la mig tidigt, var ganska trött.
juste en bok vi har börjat läsa i svenskan, asså den är äcklig, den heter låt den rätte komma in, den har även kmt ut på bio fast jag har inte sett den. man bör inte läsa den på kvällen.
jag ska berätta en till sak som är lite galet, jag ska söka till talang!:O:D
de ska bli spännande, i veckan ska en kompis hjälpa mig med en inspelning som dom kan få se:D
fett läskigt men spännande!:D sen ska jag också söka till idol!
fast det är senare så de är inte än.
ja, jag tror de va allt, det har inte hänt så mkt annat!
puss hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0