fredaaag

idag har det varit för de mesta nere, ar inte känt attjag orkat någonting alls.
helt jäävla deppig.
en posetiv grej var att det var riktigt kul på idrotten! vi dansa bugg och jag och fredrik dansa tillsammans! snacka om att vi ägde:D de gick tillslut riktigt fort asså! asroligt, men seen bara för att halva klassen inte han med i låtens tempo så bytte magnus till en segare låt, då vart de lite tråkigt, medans jag och fredrik ville ha snabbare takt-.-
nåja, hihii fick lite beröm från "läraren" inte magnus dåra, utan de va adde! eftersom han har dansat förut så fick han assistera magnus. wohoo! hoppas jag får dansa med fredrik nästa gång! då ska de gå undan:D hahaXD
jag äger fett på bugg och jag hade aldrig förut dansat bugg! helt jäkla förvånad jag vart att jag klara dansen:D
lite stolt där asså över mig själv^^ fast jag kan inte ta åt mig all cred, de va ju också fredrik som var lika bra:D

nåja, de va min dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0